1983年生まれ
Virtual Humanや広告/コンテンツのプロデューサーとして活動。2018年にCEOに就任した。クリエイターとしての感性と先端テクノロジーを掛け合わせて、新しい表現やビジネスを創出している。
Born in 1983.
Daichi is involved in the production of Virtual Human and advertising/content.
He became CEO in 2018.
He creates new expressions and new businesses by blending his creative sensibilities with cutting-edge technologies.
1973年生まれ
スーファミ時代からゲーム開発に関わるプログラマ。1996年クロックタワー2でメインプログラマとして初抜擢。 代表作は鉄騎、鉄騎大戦。前例の無いモノ造りを技術面からサポートする。2016年アタリ合流。
Masaki is a programmer who started working on game development in the industry since the period of Super Nintendo.
He marked out to be a main programmer for "Clock Tower" released in 1996. "Steel Battalion" is one of his major works.
He supports the unprecedented creation in all technical aspects.
He joined atali in 2016.
1967年生まれ
タカラ(現タカラトミー)リカちゃん課出身。バイクのカスタムショップ経営、家電ブランド「±0」立ち上げ、新規玩具メーカーを経て2014年アタリ合流。
プロダクト開発MD事業担当。
Born in 1967.
Toshiki formerly worked at TOMY COMPANY, LTD then went on to establish a custom motorcycle shop and has been involved in the establishment of a designer's home electricity brand and so on.
He joined atali in 2014. He supervises product planning and development.
1972年生まれ
1998年より電通で制作及びプロモーション領域を担当。2010年電通史上最速でスーパーバイザーに昇格。2014年6月電通退職。同月、アタリ取締役に就任。
チャームポイントはえくぼ。Handy 代表取締役兼務
Yohta started his career in production and sales promotion at DENTSU INC in 1998 and was promoted to a supervisor in 2010 as the fastest promotion in company history.
He left DENTSU June, 2014 and became a Director at atali. (His dimples are his most attractive feature.)
1972年生まれ
ゲームや映像など様々なコンテンツの企画ディレクションを経て2004年にアタリ設立。 テクノロジーを活用した愉快な社会革新を実現すべく3DCG・CV・AI・xR領域を中心に日々思考行動中。
Born in 1972.
He established atali in 2004 after working on a variety of planning and direction for gaming, movie contents and so on.
He is constantly pondering and acting in the fields of 3DCG・CV・AI・xR, in order to create pleasant entertainment experiences provided through technological innovation.